bit

bit

bit

bit

  • ۰
  • ۰

تحلیل قیمت ۱۶ اسفند ۹۶ بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین، کاردانو، نئو و ای او اس

اقتصاد دان دانشگاه هاروارد، کنس راگاف معتقد است که قیمت بیت کوین در طی یک دهه به ۱۰۰ دلار می رسد. او به این موضوع اشاره کرد که افزایش قانون گذاری ها یکی از دلایلی است که باعث کاهش قیمت بیت کوین می شود. اما به نظر ما از طرفی دیگر در طی یک دهه ارز های رمزپایه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و تقاضا برای آن بیشتر می شود و این موضوع قیمت را افزایش می دهد. در تحلیل قیمت ۱۶ اسفند ۹۶ مانند گذشته به بررسی و پیش بینی قیمت ارز های دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین، کاردانو، نئو و ای او اس می پردازیم.

تحلیل قیمت ۱۶ اسفند ۹۶ ارز های دیجیتال

در حال حاضر هم کارآفرینان بیت کوین وظیفه نوسازی اقتصاد پورتو ریکو را که تحت تاثیر یک فاجعه طبیعی و کمبود منابع مالی قرار گرفت، را بر عهده دارند. این یک تجربه تازه است و اگر موفق باشد به شکل های دیگر باز هم شاهد چنین کار هایی خواهیم بود.

علاوه بر این، افزایش ورود کمپانی های بزرگ به دنیای ارز های رمزپایه، نشان از رشد پذیرش این ارز ها توسط دیگران است و نشان دهنده رشد می باشد.

Protective Stop (توقف محافظه کارانه) نوعی استراتژی در سرمایه گذاری است که برای جلوگیری از از دست دادن سود یا حتی از دست دادن سرمایه اتخاذ می شود که طی آن، سرمایه گذار اقدامی را در مقابله با این موضوع انجام می دهد. برای مثال اگر شخصی ۵۰ دلار سرمایه کند و میزان ضرر را ۱۰ درصد در نظر بگیرید، با در نظر گرفتن ۴۵ دلار به عنوان نقطه Protective Stop با فروش سهام خود از ضرر های آینده جلوگیری می کند.

در ادامه به بررسی نقاط قوت ۹ سکه برتری که در عنوان این مقاله تحلیلی هم آن را مشاهده می کنید، خواهیم پرداخت.

نکته مهم : این وبسایت تنها با توجه به یک سری دانسته ها و نمودار ها پیش بینی هایی را ارائه می کند که جنبه افزایش سطح آگاهی و راهنمایی به کاربران دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال تصمیماتی که منجر به زیان شود، ندارد.

تحلیل قیمت بیت کوین به دلار

پیش از این انتظار داشتیم که بیت کوین از خط حداقلی قیمت در بازه زمانی که شروع به رشد کرد و سپس دوباره افت کرد، جدا شود و به قیمت ۱۳,۰۰۰ دلار برسد. اما فروش های بدبینانه باعث شده قیمت بیت کوین روی سطح ۱۲,۲۰۰ دلار باقی بماند.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین 16 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین ۱۶ اسفند ۹۶

دو روز گذشته (۱۴ اسفند)، قیمت بیت کوین به دلار تا ۱۱,۹۳۴٫۰۸ دلار رسید ولی نتوانست از سطح حداکثری قیمت گذر کند. در حال حاضر این ارز رمزپایه در حال افت است و احتمالا در طی روند خطی قیمت از ۱۱,۱۰۰ دلار پایین تر نمی رود. اگر این حداقل قیمت هم شکسته شود، حداقل بعدی بالای یک تغییر قیمت ۲۰ روزه با اهمیت بر قیمت آخرین روز ها و پایین یک تغییر قیمت ۵۰ روزه باقی می ماند.

بنابراین، سرمایه گذاران می توانند نقطه توقف خود را برای نصف باقی مانده سرمایه خود بر روی ۱۱,۰۰۰ دلار ببندند. به محز این که قیمت پایین تر از کانال پایدار شود، انتظار داریم که قیمت بیت کوین در محدوده ۹,۵۰۰ تا ۱۲,۲۰۰ دلار تغییر کند.

تحلیل قیمت اتریوم به دلار

پیش از این در تحلیل تکنیکال ۵ اسفند به سرمایه گذاران پیشنهاد کردیم که نقطه توقف اتریوم را بر روی ۸۳۰ دلار ببندند که دیروز به این قیمت رسید. در طی ۱۱ روز گذشته سرمایه گذاران خوش بین به سرمایه گذاری در اتریوم در روند تغییر قیمت ۲۰ روزه که اهمیت آن بر روی قیمت آخرین روز هاست، ناموفق بودند.

تحلیل نمودار قیمت اتریوم 16 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت اتریوم ۱۶ اسفند ۹۶

با توجه به این که قیمت اتریوم زیر هر دو محدوده تغییر قیمت ۲۰ روزه و ۵۰ روزه است و همچنین در حال پایین رفتن از خط مقاومت است، افزاد بدبین دست بالا را دارند.

حالا، ظاهرا بدبین ها قیمت اتریوم به دلار را به سطح ۷۸۰ دلار خواهند رساند. اگر این سطح شکسته شود و قیمت از این پایین تر برود، سطح پشتیبانی بعدی و یعنی حداقلی قیمت ۷۲۳ دلار است.

تحلیل قیمت بیت کوین کش به دلار

پیش از این پیشنهاد کردیم در زمانی که قیمت بیت کوین کش به صورت ناگهانی رشد کرد، بیت کوین کش خریداری کتید ولی افراد خوش بین نتوانستند قیمت را بالای محدوده تغییرات قیمت ۲۰ روزه و بالاتر از سطج حداقلی نگه دارند.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین کش 16 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین کش ۱۶ اسفند ۹۶

حالا، افراد بدبین احتمالا قیمت را به پایین ترین حد ممکن و به محدوده ۱,۱۵۰ دلار می رسانند. اگر قیمت بیت کوین کش به دلار پایین تر از این مقدار برسد، احتمالا روند کاهش را تا قیمت ۹۵۰ دلار ادامه خواهد داد.

اما اگر قیمت این ارز رمزپایه از ۱,۳۵۵ دلار هم بالاتر برود، دید نزولی و بدبینانه ما هم باطل خواهد شد.

تحلیل قیمت ریپل به دلار

در تحلیل قبلی، درباره تغییرات قیمت ریپل شک داشتیم. دو روز پیش، قیمت آن از خط مقاومت (حداکثری در بازه ای کوتاه) بالاتر رفت ولی نتوانست به تغییرات قیمت ۵۰ روزه برسد.

تحلیل نمودار قیمت ریپل 16 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت ریپل ۱۶ اسفند ۹۶

قیمت ها به شدت کاهش یافت و قیمت ریپل به دلار حالا ظاهرا به معامله در همان محدوده دوباره ادامه خواهد داد. اگر سرمایه گذاران بد بین قیمت را به سطح ۰٫۸۵ دلار کاهش دهند، احتمالا روند کاهش، آن را به ۰٫۷۲ دلار هم خواهد رساند.

در این زمان هیچ نوع پیشنهادی برای سرمایه گذاری روی این ارز نداریم.

تحلیل قیمت استلار به دلار

معاملات استلار در همان محدوده قبلی خود ادامه دارد چرا که بدبین ها نتوانستند قیمت آن را به کمتر از ۰٫۳۲ دلار برسانند.

تحلیل نمودار قیمت استلار 16 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت استلار ۱۶ اسفند ۹۶

اما اگر نیمه پر لیوان را نگاه کنیم، قیمت استلار به دلار در حال رویایی با حداکثر قیمت در باز تغییرات ۲۰ روزه است. اگر قیمت از ۰٫۳۲ دلار کمتر شود، کاهش قیمت حداقلی تا ۰٫۲۲ دلار هم امکان پذیر است.

خوش بین ها با مقاومت در دوره ۲۰ روزه و ۵۰ روزه تغییرات و مقادیر بیشتر روبرو می شوند.

تحلیل قیمت لایت کوین به دلار

از آن جایی که معامله لایت کوین با قیمتی بالاتر از قیمت در طی دوره تغییرات ۲۰ روزه انجام می گیرد، نوسان خود را از دست داده است. هر دو میانگین متغیر صاف شده اند که به معنای محدوده فعالیت در طی روز های آینده است. پیشنهاد ما به سرمایه گذاران این است که نقطه توقف را روی همان ۲۰۰ دلار و روی نقطه ای که ضرر نخواهند کرد، حفظ کنند.

تحلیل نمودار قیمت لایت کوین 16 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت لایت کوین ۱۶ اسفند ۹۶

دو روز پیش، سرمایه گذاران خوش بین سعی داشتند تا روند نزولی را از بین ببرند ولی هنوز نتوانسته اند که بالای روند بمانند.

قیمت لایت کوین به دلار احتمالا تا دوره ۵۰ روزه تغییرات همچنان همین است. اگر این محدوده از بین برود، امکان افزایش آن تا ۱۷۵ دلار نیز وجود دارد که البته برای رسیدن به آن می بایست به میزان زیادی خرید صورت بگیرد.

اما اگر قیمت این ارز رمزپایه به بالای ۲۲۵ دلار برسد، خوش بین خواهیم شد.

تحلیل قیمت کاردانو به دلار

در طی ۶ روز گذشته قیمت کاردانو در بالای سطح کمترین قیمت (۰٫۰۰۰۰۲۴۶۰) در یک بازه زمانی خاص بوده است ولی کمبود میزان خرید آن در سطح حداقلی نشان می دهد که سرمایه گذاران خوش بین علاقه ای به خرید آن حتی در این سطح هم ندارند.

تحلیل نمودار قیمت کاردانو 16 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت کاردانو ۱۶ اسفند ۹۶

اگر قیمت آن از ۰٫۰۰۰۰۲۴۶۰ هم کمتر شود، ممکن است به سطح ۰٫۰۰۰۰۱۶۹۰ هم برسد.

اما اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را نگاه کنیم، قیمت کاردانو به دلار در طی بازه تغییرات ۲۰ روزه و ۵۰ روزه شاهد رویایی با سطح حداکثری قیمت است.

پیش از این که بخواهیم پیشنهادی برای سرمایه گذاری روی کاردانو را بدهیم، می بایست منتظر بمانیم تا وضعیت خرید آن مشخص شود.

 

تحلیل قیمت نئو به دلار

انتظار داشتیم که سطح ۱۰۸ دلار باعث شود تا حداقل قیمت آن افزایش یابد ولی عکس آن ثابت شد و قیمت نئو به کمتر از نقطه توقفی که پیشنهاد کردیم یعنی ۱۰۵ دلار رسید.

تحلیل نمودار قیمت نئو 16 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت نئو ۱۶ اسفند ۹۶

قیمت نئو به دلار حالا به نظر به سطح ۹۳٫۵ دلار می رسد. محدوده بین ۸۶ و ۹۳٫۵ دلار احتمالا باعث بهبود در وضعیت حداقلی می شود و اگر این قیمت شکسته شود، این ارز رمز پایه شاهد افت خواهد بود.

در سویی دیگر، اگر قیمت این ارز بالای ۱۴۰ دلار پایدار بماند، مثبت می شود.

تحلیل قیمت ای او اس به دلار

قیمت ای او اس حداقلی مشخص شده توسط مثلث تقارن رو هم شکست که سیری نزولی است. در حال حاضر قیمت حداقلی آن ۷٫۵ دلار است.

تحلیل نمودار قیمت ای او اس 16 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت ای او اس ۱۶ اسفند ۹۶

اگر این سطج هم شکسته شود، افت های تحلیل گذشته دوباره تکرار می شود. اما با نگاهی به نیمه پر لیوان، سرمایه گذاران خوش بین با خط حداکثری قیمت در بازه تغییرات۲۰ روزه و ۵۰ روزه روبرو خواهند شد.

اگر قیمت ای او اس به دلار از ۱۰,۱۱۹۰ بیشتر شود، دوباره به آن خوش بین می شویم.

  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • sqm sqm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی